Powered By Blogger

2010. március 25., csütörtök

Új levélke!

Ezt az orchideát egy ismerőstől kaptam,még elég fiatal kis növény! Nem tudom milyen színű lesz,remélem nem várat magára sokat és megmutatja magát! Tegnap fedeztem fel,hogy hoz egy új levelet! Ez már haladás,mert egy átültetés után jól belocsoltam (amit később megtudtam,hogy nem kellett volna! Akkor még nem nagyon tudtam az orchideákról semmit! Most sem túl sokat,de mind él és remélem jól érzik magukat Nálunk!) szóval belocsoltam és a többi átültetett orchideán kívül csak Ő nem kezdte el lógatni a leveleit! Pedig attól féltem,hogy annyi lesz Neki,de talán megmenekült! A másik 4 is megvan,de eléggé lógnak! Igaz február elején ültettem át Őket,gondolom kell idő,mire "észhez térnek"!

Íme az új levélke!

A kis fiatal növény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése